Díky menší nechuti do organizace dalších akcí zaměřených na fantasy, jsme se dlouhou dobu rozmýšleli kudy dál. První použitelná myšlenka se objevila až po čtyřech schůzkách. Opírala se o náš reálný svět a o to, že by i účastnici z řad širší veřejnosti mohli u nás zažít něco nevšedního. Na těchto jednoduchých základech jsme začali stavět.
První "verzí" měla být akce opírající se o hororovou atmosféru obestřenou tajemnem s jednoduchým lineárním příběhem bez možnosti ovlivnit věci budoucí. S tím jsme se ale nespokojili, přestože už to by mohl být pro účastnika silný zážitek. Posunuli jsme akci více k psychologickému thrilleru s tím, že se v atmosféře uchovají i hororové prvky. Tím byl získán větší prostor pro kreativitu v oblasti samotného dění ve hře. Děj jsme posunuli od linearity k možnosti rozhodování jednotlivců popřípadě skupin o tom, jakým směrem se bude dění vyvíjet na základě konkrétních voleb v určitých fázích hry. Tyto volby s sebou ponesou následky pro aktéra samotného i pro ostatní ve hře.
Postupným vývojem jsme vypracovali několik složitých systémů hry, které vedle sebe fungují najednou, v nichž hráč bude mít vliv na dění, zodpovědnost sám za sebe a bude mu v rukou ležet osud celé skupiny.
Pevně věříme, že je na co se těšit.